Torsdag.

Jag har tråkigt och tänkte bara uppdatera bloggen lite ^^

Vad har hänt?

Ja, i lördags skrev jag som sagt högskoleprovet. Som alltid går dagen otroligt fort, men första provet gick lite väl överdrivet fort. JAG hann inte ens klart, och jag är en sådan som bara skriver i full fart, sedan sitter och väntar på att få lämna in (kan kanske vara en bidragande orsak till mina provresultat? (Ô_o) ). Resten av proven gick väl sisådär, matte- och diagramproven var som väntat de prov jag verkligen inte plockade poäng på.

När dagen var slut for jag, Ida & Malin och köpte pizzor, sedan hem till Ida för att äta pizza/rätta prov/se film. Så en dag med fullt upp ^^

Igår tillbringade jag dagen med Johanna, Anton & Anna :) Och en liten stund på arbetsförmedlingen. Har verkligen gruvat mig för att gå dit, men det var inte så farligt som jag befarade ^^
Efteråt mötte jag upp med Johanna och Anna på Wok & Roll. Sushi.. Mums..

Imorse blev jag väckt av Mika (I wish) jobbet som hade panik och frågade om jag kunde komma ut och jobba direkt. Så det var bara att snabbgöra sig klar, äta halva frukosten på stående fot hemma, och resten på jobbet.
Tur var att jag fick förlänga dagen (istället för att gå 8.40-12 fick jag gå 8.40-14). Brukar kännas ganska lönlöst att bara jobba ca. tre timmar.

Nu har jag panik med att välja ut vilka kläder jag ska ha på lördag (ska gå ut i Umeå). Det lutar mot vad som skulle bli förra årets nyårsklänning (som jag ännu inte använt och äntligen kan ha utan att behöva hålla andan! ^^). Hmm.. Vi får se.


Kommentarer
Postat av: JOhannapanna

Heheheh ta den klännongen ;)

Jag ska också ha klänning ;)

2009-10-31 @ 09:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0